OTO JA ~ Gabiska

Hej, mam na imię Gabrysia i razem z moimi przyjaciółkami będę prowadzić tego bloga. Mam 13 lat, (w kwietniu skończę 14), chodzę do 1 gimnazjum do klasy dwujęzycznej. Uwielbiam śpiewać, tańczyć, czasami rysuję. Od tego roku zaczęłam uczyć się grać na pianinie. Jestem fanką One Direction (kocham ich nad życie <3), ale też słucham Little Mix, Seleny Gomez, Justina Biebera. Lubię oglądać polskich youtuberów (najbardziej Naruciaka <3). Jeśli chcielibyście, się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć, to zadawajcie pytanka w komentarzach, a ja w następnych postach odpowiem na nie :) Mam nadzieję, że mnie polubicie <3
 

Tutaj wam podaje moje media społecznościowe:
Snap: gabiskaaa
Instagram: gabiska_k

Będzie mi miło jeśli mnie dodacie ;)

 

Zawsze to ja będę dodawać posty w piątek :)

~ Gabiska

A tak wyglądam:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz