TAG: KTO? ~ Julka & Gabiska

Hejka, tu Julka i Gabiska, dzisiaj postanowiłyśmy dodać posta razem i będzie to Tag: Kto?

1.Kto jest starszy?
J: Ja :) o miesiąc ale jestem
G: Julia ;)

2.Kto wcześniej wstaje?

J: Ja xD
G: Julia, zdecydowanie

3.Kto jest mądrzejszy?
J: Zdecydowanie Gabi
G: Ja xd

4.Kto więcej śpi i jest większym leniem?
J: Myślę, że obie jesteśmy leniwe lecz myślę, że ja bardziej xD
G: Obydwie

5.Kto ma więcej zdjęć w telefonie?
J: Raczej Gabi, lecz to trochę wyrównane
G: Wydaje mi się, że ja


6.Kto spędza więcej czasu w internecie?
J: Myślę, że Gabi
G: Ja zdecydowanie xD

7. Kto jest bardziej zboczony?
J: Zdecydowanie ja
G: Oj Julka

8.Kto się szybciej denerwuje?
J; Hmm... Szczerze mówiąc to chyba obie trochę szybko się denerwujemy xD
G: Wydaje mi się, że obie się szybko denerwujemy

9.Kto lepiej śpiewa ? 
J: Myślę ze obie dobrze śpiewam
G: Myślę, że każda z nas bardzo ładnie śpiewa, więc nie wiem kto lepiej :)

10.Kto ma dłuższe włosy?

J: Zdecydowanie Gabi xD  
G: Ja i to o wiele dłuższe

11.Kto wydaje więcej pieniędzy?

J: Raczej ja heh  
G: Chyba Julia

12.Kto lepiej tańczy?

J: Na pewno Gabi bo ja nie lubię i nie umiem xD  
G: Ja, bo chodzę na tańce

13.Kto by więcej wytrzymał bez internetu?

J: Raczej żadna heh  
G: Żadna z nas xd

14.Kto prędzej zgubi długopis?

J: Gabi xD 
G: Ja, bo ja wszystko gubię 

15.Kto ma więcej rodzeństwa?

J: Gabi 
G: Ja, o jedną siostrę więcej

16. Kto ogląda więcej filmów?

J: Taa.. raczej zdecydowanie ja 
G: Zdecydowanie Julka :D

17.Kto lepiej rysuje?

J: Myślę ze Gabi, ja nie mam do tego talentu ale czasem coś mi wyjdzie xD  
G: Chyba ja

18.Kto należy do większej ilości fandomów?

J: Ja heh 
G: Julia

19.Kto szybciej idzie spać?

J: To zależy od dnia, humoru, możliwości i książek Emotikon smile  
G: Różnie bywa, czasem ja, czasem Julia :)

20. Kto częściej robi selfie?

J: Gabi xD 
G: Ja xD

_________


To tyle w tym poście, do napisania za tydzień :)Emotikon smileń :)


W piątek posta nie będzie


~ Julka & Gabiska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz