Prezenty świąteczne i imieninowe :) ~ Gabiska

Hej!
Przychodzę dzisiaj do was z postem o moich prezentach świątecznych i imieninowych (imieniny mam krótko przed świętami). Od razu przepraszam za jakość zdjęć. A więc:


1. Bluzka z 1D, jak już mówiłam uwielbiam One Direction, więc nic dziwnego, że ją dostałam :)


















2. Książka "Siedem Życzeń", nie czytałam jej jeszcze, ale wydaje się być ciekawa.


















3.Bluza "Styles 94", wydaje mi się, że większość osób wie o kogo chodzi ;)













4.Bluzka "Polski sklep", wiem trochę dziwny napis, ale po obejrzeniu wywiadu Nialla Horana i Harry'ego Stylesa z Polką, musiałam to dostać xD












5.Obraz 1D, wspólnie z moimi siostrami











6.Od mojej przyjaciółki dostałam 3 prezenty:
Bombkę (tak, nie otworzyłam jej ;p), wyszyte moje imię i kolczyki choinki



7.Od Julii, która też dodaje tutaj posty, dostałam taki plakat




8.Od kuzynki perfum z "Violetty", który pachnie truskawką i według mnie bardzo ładnie pachnie :)



9. Od cioci taki naszyjnik z sówką, który był kupiony w Claire's











Jeszcze dostałam m.in piżamę, laptopa i oczywiście SŁODYCZE!!!, których już nie ma :D

Jeśli spodobały Wam się jakieś rzeczy to napiszcie to w komentarzu, a także jakie Wy dostaliście prezenty. Z chęcią poczytam :) Możecie też pisać pod moim pierwszym postem pytania i w jakimś poście na nie odpowiem :)

Do zobaczenia za tydzień :*

~ Gabiska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz