Prezent dla przyjaciółki.

Hej!
W dzisiejszym poście pokażę Wam prezent, który zrobiłam dla przyjaciółki na urodziny, które miała wczoraj. Niestety jeszcze go jej nie dałam, ponieważ jest chora. Jest to obrazek do powieszenia na ścianę wyszyty z muliny. Wybrałam obrazek z babeczką.
Jeśli chcielibyście takie coś zrobić to potrzebujecie:
- kanwa
- mulina
- igła
- ołówek ( do narysowania obrazka )
- nożyczki
- klej, ewentualnie taśmę klejącą
- brystol 
Na początku ołówkiem narysowałam obrazek na kanwie i wyszyłam go. Jeśli chcecie to zrobić to musicie być bardzo cierpliwi, bo wyszycie zajmie wam ok. 2 godzin ( coś koło tego) gdybyście cały czas to wyszywali. 


Gdy skończyłam obrazek obcięłam go odpowiednio i nakleiłam na brystol. Z drugiej strony przykleiłam kawałek muliny tworząc ,,haczyk'' to powieszenia na ścianę. Przykleiłam go także klejem ale na wszelki wypadek też taśmą. 



Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post. :) 
~ Emily 
PS. Zadawajcie pytanka do mnie w komentarzach!
PSS. Obejrzyjcie ten teledysk choć raz PROSZĘ! :  https://www.youtube.com/watch?v=yjmp8CoZBIo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz